Darmowe podpaski w firmie? Jak!? Prosty formularz porównania dostawców

Część trzecia serii "Jak zorganizować podpaski w firmie?". Były podpowiedzi jak zorganizować program pilotażowy, osobny wpis o samym budżetowaniu, a dzisiaj prosty formularz do porównania dostawców, aby było wygodniej zebrać informacje i łatwiej podjąć decyzję Zerknij na koniec tego artykułu, jeśli szukasz informacji jak zorganizować program pilotażowy w Twojej firmie, ogólnie o potrzebach kobiet w firmie i o budżetowaniu takiego przedsięwzięcia.
Oczywiście pisząc podpaski mamy na myśli wszystkie środki higieniczne, które są niezbędne pracownicom w normalnym, wygodnym, codziennym funkcjonowaniu

Oto kilka kroków, które możesz podjąć, aby w łatwy i skuteczny sposób porównać dostawców środków higienicznych do Twojej firmy:

  • Nazwa i informacje kontaktowe dostawcy: Nazwa firmy: Adres: Numer telefonu: Adres e-mail: Strona internetowa:
  • Rodzaje i jakość produktów i uslug: Produkty bezpośredno do firmy i sam sobie dystrybuuje – Rodzaje dostępnych podpasek (standardowe, ultra cienkie, nocne, ekologiczne itp.): – Opis jakości produktów (np. warstwy absorpcyjne, materiały): – Czy dostawca oferuje także próbki? Kompleksowa usługa: – Czy oferuje testy usługi? – Czy usługa może zostać zawieszona? – Co wchodzi w w skład takiej usługi?
  • Ceny: – Cena za opakowanie (określ ile sztuk w opakowaniu): – Czy dostawca oferuje rabaty na większe zamówienia? – Koszty dostawy (jeśli istnieją): – Czy dostawca usługi oferuje rabaty na większe ilości? – Czy dostawca usługi oferuje korzystniejsze ceny przy dłuższej współpracy?
  • Częstotliwość dostaw: – Jak często dostawy są planowane (co miesiąc, co kwartał)? – Czy istnieje możliwość dostaw pilnych w razie potrzeby? – Jak szybko zareaguje dostawca, gdy zgłoszę problem z usługą? – Czy dostawca zapewnia stały dostęp do produktów dla moich pracowników?
  • Warunki umowy: – Czy dostawca wymaga podpisania umowy? – Okres trwania umowy (jeśli istnieje): – Czy umowa ma klauzulę odnawialności?
  • Dodatkowe usługi i korzyści: – Czy dostawca oferuje dodatkowe usługi (np. edukacyjne materiały, wsparcie dla klienta)? – Czy dostawca oferuje próbki produktów? – Czy dostawca jest zaangażowany w działania społeczne czy ekologiczne?
  • Informacje zwrotne od innych klientów: – Czy dostawca ma recenzje lub referencje od innych firm? – Czy możesz skontaktować się z innymi klientami, aby dowiedzieć się więcej o ich doświadczeniach?
  • Ogólna ocena: – Jakość produktów (1-10, gdzie 10 to doskonała jakość): – Cena w stosunku do jakości (1-10, gdzie 10 to bardzo korzystny stosunek cena-jakość): – Obsługa klienta (1-10, gdzie 10 to doskonała obsługa): – Ogólna ocena (1-10, gdzie 10 to wysoce zadowalający dostawca):

Dowiedz się więcej o wellbeingu kobiet w pracy

Dowiedz się jeszcze więcej jak zorganizować program pilotażowy darmowych środków higienicznych w Twojej firmie i jak go zabudżetować