Najczęściej zadawane pytania o maszyny vendingowe w toaletach

Jaka jest pewność, że w automacie nie zabraknie produktów?

Do obsługi automatów zatrudniona jest osoba, która co najmniej raz w tygodniu sprawdza dostępność produktów w automacie oraz na bieżąco je uzupełnia. Jeżeli któryś z produktów, cieszy się wysoką popularnością i istnieje ryzyko, że może go zabraknąć, wówczas automaty kontrolowane są według zapotrzebowania. Na każdym automacie znajduje się numer telefonu, pod który osoby korzystające z niego mogą zadzwonić i zgłosić problem, który jest przez nas niezwłocznie rozwiązywany. Dbamy nie tylko o regularne uzupełnianie asortymentu, ale również o jego sprawność i czystość.

Czy asortyment automatu można zmienić?

Asortyment jest zawsze dostosowywany do specyficznych potrzeb osób, które będą z niego korzystać. Może się więc różnić w zależności od rodzaju lokalu, w którym są zainstalowane. Podstawowymi artykułami są podpaski i tampony, pozostałe pięć produktów w standardowej ofercie (APAP, plastry, prezerwatywy, rajstopy i pieluszki dla dzieci) zostały dobrane na podstawie ankiety przeprowadzonej w galerii handlowej. Naszym priorytetem jest odpowiadanie na potrzeby kobiet, dlatego zawsze jesteśmy otwarci na sugestie.

Jaki jest asortyment Helpomatu do pokoju rodzinnego?

Produkty dystrybuowane w pokoju rodzinnym są dobrane do potrzeb niemowląt i małych dzieci. Są to artykuły, których rodzice mogą nagle potrzebować, aby przebrać dziecko: 3 rozmiary pieluszek pampers, chusteczki nawilżające, uniwersalne body oraz jednorazowe nakładki na przewijak.

A co z artykułami dla mężczyzn w męskiej toalecie?

Helpomat to usługa dystrybucji artykułów pierwszej potrzeby, dlatego nasza standardowa oferta skupia się na środkach higieny dla kobiet, które powinny być ogólnodostępne w toaletach damskich. Ponieważ klientki zgłosiły zapotrzebowanie na pieluszki dla dzieci w kilku rozmiarach, stworzyliśmy Helpomat do pokoju rodzinnego. Jeśli mężczyźni odwiedzający Państwa lokal posiadają potrzeby, na które chcieliby Państwo odpowiedzieć w formie Helpomatu, jesteśmy gotowi dostosować asortyment do toalet męskich.

Czy możemy zrezygnować z prezerwatyw?

Zaletą Helpomatu jest nie tylko dostępność artykułów higienicznych w toalecie, czyli tam gdzie są one potrzebne, ale również dyskrecja i komfort zakupów. Te ostatnie są bardzo doceniane przez kobiety, które nie czują się komfortowo kupując niektóre artykuły w sklepie. Nasze statystyki sprzedaży pokazują, że prezerwatywy są właśnie takim produktem, który łatwiej kupić w automacie. Dlatego zachęcamy do pozostawienia prezerwatyw w standardowym asortymencie, ale jeśli z jakiegoś powodu nie chcą Państwo, aby się w automatach znalazły można je oczywiście zastąpić innym artykułem.

Co dzieje się z zyskiem ze sprzedaży?

Pomimo tego, że w naszej usłudze dystrybucja produktów odbywa się z automatów sprzedażowych, nie prowadzimy działalności handlowej podobnej innym właścicielom automatów oferujących napoje lub przekąski. Aby artykuły pierwszej potrzeby były jak najbardziej dostępne, są one w możliwie najniższych cenach, czy sprzedajemy je “po kosztach”, bez marży. Do ceny hurtowej produktu dodajemy koszt specjalnego pudełka, w które każdy pojedynczy produkt jest pakowany i w takiej cenie sprzedajemy go w automacie. Zazwyczaj jest to cena, taka sama jak w sklepie przy zakupie opakowania zbiorczego. Jedyny zysk, jak mamy ze sprzedaży artykułów wynika z konieczności zaokrąglenia ceny do nominałów monet, zazwyczaj jest to około kilkunastu złotych na automacie w skali miesiąca.

Opłata, którą Państwo ponoszą pokrywa więc koszty kompleksowej obsługi dystrybucji produktów.

Ile trwa czas realizacji?

Czas realizacji zlecenia od momentu podpisania umowy to około 30 dni. W tym czasie kompletujemy asortyment odpowiednio dobrany do potrzeb Państwa klientów, oklejamy automat w instrukcje i logo oraz organizujemy techniczne sprawy związane z instalacją automatu.

 

 

Masz inne pytania? Potrzebujesz więcej szczegółów? Napisz lub zadzwoń, odpowiemy na wszystkie Twoje pytania!

Napisz do nas