Automat na wszelki wypadek

Przestronne wnętrza, nowoczesny design i pomysłowe udogodnienia. W ten sposób galeria przyjazna klientom dba, aby jej toalety zostawiły pozytywne wrażenie. Nikogo nie trzeba przekonywać, że stan toalet mocno wpływa na wizerunek galerii handlowej i jest ważnym czynnikiem przy wyborze centrum, w którym klienci chcą spędzać więcej czasu.

PAPIER I MYDŁO NIE WYCZERPUJĄ POTRZEB

Jednak nawet najbardziej stylowe wnętrza lub lśniące umywalki nie zastąpią dostępu do środków higienicznych. Bez nich, potrzeby, które sprowadziły klientów do toalety nie zostaną spełnione. I nie chodzi tylko o papier toaletowy czy mydło – na których brak galeria wizerunkowo nie może sobie pozwolić, ale o równie ważne artykuły, tampony i podpaski. Często zakładamy, że każda kobieta ma je zawsze przy sobie, a tymczasem 86% kobiet przyznaje, że chociaż raz miesiączka zaskoczyła je nieprzygotowane. Ponieważ tampony i podpaski nie są ogólnodostępne, najczęstszym wyjściem z tej krępującej sytuacji jest przerwanie zakupów i udanie się na poszukiwanie drogerii lub apteki. Towarzyszy temu irytacja, stres i zawstydzenie, które wpływają na wrażenia związane z pobytem w centrum handlowym.

PODPASKI Z AUTOMATU

Ten problem zaczynają dostrzegać zarządcy galerii handlowych. Nie ograniczają się do umieszczenia śmietników na zużyte środki w każdej kabinie, ale przede wszystkim zapewniają komfort i dyskrecję tym kobietom, którym zdarzyło się nie mieć przy sobie podpaski lub tamponu. Automaty z artykułami higienicznymi, które pojawiły się w damskich toaletach w centrach handlowych w Trójmieście, Wrocławiu i Warszawie, pomagają uniknąć stresu i zakłopotania. Odpowiadają na potrzebę w miejscu, w którym ona zaistniała. Pozytywne reakcje pierwszych klientek pokazują, że taka usługa świadczona przez galerię handlową jest bardzo doceniania i wpływa na poziom satysfakcji z jakości obsługi.

ŚRODKI HIGIENICZNE NOWYM STANDARDEM

Upowszechnienie się dostępności środków higienicznych wymaga otwartości i osłabienia tabu związanego z menstruacją, jednak jeśli tylko zarządcy będą uważni na potrzeby swoich klientek, takich automatów zobaczymy wkrótce dużo więcej.